Douglas Giveaway

December 14, 2015



Konkurss!

Man ļoti patīk dāvināt dāvanas. Pat vairāk nekā saņemt tās, tādēļ arī šajā svētku sezonā, sadarbībā ar Douglas Latvia, esmu sagatavojusi nelielu konkursu, kurā tu vari iegūt šo Douglas Make-Up Like paleti. Tajā varēsi atrast 160 acu ēnu toņus, 8 lūpu krāsas, 4 vaigu sārtumus, aplikatorus acu ēnu uzklāšanai, otiņas lūpu krāsu uzklāšanai, otiņu vaigu sārtuma uzklāšanai un noņemamu spoguli. Ar šo paleti noteikti varēsi izveidot kā dienas, tā vakara grimmu!  
Noteikumi pavisam vienkārši - lai piedalītos konkursā tev ir tikai jāaizpilda nosacījumi Rafflecoper rīkā zemāk! Pirmie divi nosacījumi ir obligāti, nākamie savukārt tikai palielinās tavas izredzes vinnēt!   
Konkurss ilgs līdz 21. decembra 9:00 rītā. Uzvarētājs tiks paziņots tai pat dienā, gan šeit blogā, gan facebook lapā!  
Konkurss noslēdzies! Apsveicu konkursa uzvarētāju Ilzi D! Ar uzvarētāju sazināšos personīgi. Ja 3 dienu laikā balva netiks apstiprināta - tiks izlozēta cita uzvarētāja!
a Rafflecopter giveaway
Augšā redzamajam make-up tēlam izmantotie produkti:

You May Also Enjoy

18 comments:

  1. čau, čau! Dāvana ir tiiik kārdinoša :)
    Atbildot uz jautājumu par Ziemassvētku grimu - es teikšu, ka manam svētku make-up jābūt košam, dzīvespriecīgam, ievērojamam, bet ne tā, lai izskatītos kā tikko no cirka arēnas :)

    P.S. Tev ļoti piestāv šis tēls :)

    ReplyDelete
  2. Hey, kas par paleti! :)

    Man šķiet, ka Ziemassvētku grims noteikti atšķirsies no Jaunā gada grima. Ziemassvētkos domāju savu tēlu veidot tādu pieklusinātu, vieglu vakara grimu brūnos toņos, bet sagaidot Jauno gadu var atļauties ko spīdīgāku, košāku un kliedzošāku. Protams, visu ar mēru :)

    ReplyDelete
  3. Manas sajūtas ir līdzīgi kā Kristai - Ziemassvētku grims nedaudz piezemētāks, zeltaini brūnos toņos, ar maigām, izpludinātām līnijām, bet Jaunajam gadam ko košu, spīguļojošu un kontrastainām līnijām.

    ReplyDelete
  4. Ar svētku grimu noteikti saistās gliteri, spīdumi, vizuļi, utt

    ReplyDelete
  5. Ziemassvētkiem neko kliedzošu negribas. Visticamāk grims nude toņos un izteiksmīgas skropstas. Jaunajā gadā gan kaut ko košu, varbūt rozā ēnas.

    ReplyDelete
  6. Ziemassvētku grimam, manuprāt, ir jābūt nepārspīlētam, acu ēnas jāizvēlas gaišajos toņos, kombinējot tās ar zelta krāsas ēnām. Vaigiem jāizvēlās maigs vaigu sārtums, nedaudz bronzeris, piešķirot sejai krāsu un noteikti var izmantot arī ''highlighter''. Lūpām es izvēlētos sarkanās krāsas matētu lūpu krāsu, matus var viegli ielokot, veidojot nepārspīlētu koptēlu.

    ReplyDelete
  7. Jaunā gada grims man jau tradicionāli asociējas ar full face make up, kura galvenie akcenti ir spožas un mirdzošas acu ēnas kādā metāliskā un piesātinātā tonī, kā arī jutekliskas lūpas maigi rozā krāsā. Ziemassvētkos, savukārt, priekšroku dodu minimālistiskākam tēlam, izlīdzoties ar storbing tehniku un labu skropstu tušu :)

    ReplyDelete
  8. Ar ziemassvētku un jaungada grimu man asociējas spīdumi, mirdzums, dimanti, sudrabotas un zeltainas krāsas :)

    ReplyDelete
  9. Vai cik skaists konkursiņš tev :D

    Ziemassvētku grimmā, vienozīmīgi, ir zelta un sudraba laineri! Tas man vienmēr piedod tādu svētku noskaņu, un uzlabo garstāvokli. :) Neiztikt arī bez klasiskās sarkanās krāsas uz lūpām.

    ReplyDelete
  10. Ziemassvētku grimam jābūt neitrālam, bet ar kādu akcentu :)

    ReplyDelete
  11. Uiiii, šis nudien izskatās vilinoši! :)
    Runājot par Ziemassvētku grimmu - esmu absolūta fane perfektām melna lainera "kaķacīm" komplektā ar kārdinošām, klasiski sarkanām lūpām. Odrijas Hepbernas Ziemassvētku noskaņas. :)

    ReplyDelete
  12. Būtu lieliska dāvana ne tikai man pašai, bet visām ģimenes sievietēm :)

    ReplyDelete
  13. Nedaudz zelta, gan uz nagiem, gan ēnas

    ReplyDelete
  14. Baltas acu ēnas ar gaišiem spīdumiem, laineris + sarkanas lūpas! :)

    ReplyDelete
  15. Es teiktu, ka Ziemassvētku un Jaunā Gada grimi noteikti ir atšķirīgi. Jaunais gads ir draugu svētki, vairāk spožuma un mazāk intimitātes, tie ir skaļāki svētki. Līdz ar to Jaunā Gada grims asociējas ar sudrabotiem un šampanieša toņiem, matu un ķermeņa spīdumu (man pašai ļoti iemīļots ir J.S.Douglas Sohne, Vitamine & Shea Öl Powder Spray). Pati no lūpu krāsām, esmu pievērsusies vai nu ķiršu, plūmju u.c. tumši sarkanajiem toņiem vai nude toņiem, Wild Rose u.tml. Jaunajā gadā tad nu spīdumus un sudrabu+šampanieti papildinātu mana Rouge Coco Shine puscaurspīdīgā
    lūpukrāsa (Deauville) un smalka, melna kaķactiņa - jauneklīgi, spoži. Ziemassvētkiem uzreiz cits grims. Intīmāks un uzkrītošāks, manuprāt. Tā kā man Ziemassvētki vienmēr ir šaurā ģimenes lokā un ar draugu, kā arī atmosfēra mums ir personiska, telpu izgaismo gandrīz tikai eglītes sveces un skan smooth jazz, tad es izvēlētos ietonēt plakstiņus tumši brūnus, matētus (pašai ir brūnas acis), smalku, brūnu līniju virs skropstām ar laineri un nesen ceļojumā nopirkto Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture lūpukrāsu, Prune Avenue toni. Vēl nedaudz rūža uz vaigiem un voilà!

    ReplyDelete
  16. Pateicoties Tev, ar;i man ir iekodusi make-up mušiņa un man to paleti dikti gribas! Ja tunājam par Ziemassvētku grimmu, man ļooooti gribētos ko līdzīgu tavam festive smokey eye vai ko pilnīgi askētisku ar skaistu kaķaci.

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    ReplyDelete
  17. Ar Jaunā Gada grimu asociējas jebkuri spīdumi un mirdzošas acu ēnas (acu pigmenti) <3

    ReplyDelete
  18. Neaizmirstams izsmalcinātības un neatkārtojamības sakopojums! Kaut kas elegents, mirdzošs un īpašs. Īstā un vienīgā, kura piesaistīs visus acus skatienus!

    ReplyDelete