The Nudes Palette & My Take On It

June 16, 2015



Maybelline NY The Nudes palette + Alksne = my first ever makeup tutorial on youtube.

In collaboration with Maybelline New York I've created two makeup looks using their eye shadow palette The Nudes (I know that for many of you it's not a new palette), that is finally available in Latvia! In this palette there're 12 neutral tones - matte and shimmery that you can use for everyday makeup looks. I'm not going to go in depth about this palette because I will make a separate post with a review about it. 
This is my very first ever video on youtube. It feels surreal and makes me a little bit anxious. I spend 60% of my time (at least) watching other youtubers and I never thought that I would put myself out there as well. I have thought about it, but it has always been just a thought. Now after filming and editing this video I have even more respect for the youtubers that I follow - it is not as simple or easy as it seems. Ok, maybe to those who have been doing it for a while, they have figured out what works and how to put it all together, but for me, honestly this first video was a struggle. Especially when I am my own worst critic. For me this video stands more of a challenge to prove to myself that I can do it and that nothing bad happens when I step out of my comfort zone. But who knows, maybe this is a start of something new, maybe I will get a hang of this and I'll make other videos in the future. 
___________________________________ 
Sadarbībā ar Maybelline New York esmu izveidojusi divus makeup tēlus izmantojot viņu jauno acu ēnu paleti The Nudes, kas beidzot ir arī nopērkama Latvijā! Šajā acu ēnu paletē kopā ir 12 neitrāli toņi - gan matēti, gan spīdīgi, kurus var lieliski izmantot un kombinēt ikdienā. Šoreiz par šo paleti dziļāk neizplūdīšu, jo par to taps atsevišķs raksts ar atsauksmi.  
Šis ir mans pirmais video, ko esmu ievietojusi youtube. Tas šķiet sirreāli un liek justies nedaudz nemierīgi. Aptuveni 60% no sava laika (vismaz) pavadu skatoties citu youtuberu gatavotos video, bet es nekad īsti nepieļāvu domu, ka arī es pati kādreiz tur publiskošu savu video. Esmu par to iedomājusies, bet tā vienmēr ir bijusi un palikusi tikai doma. Tagad pēc video filmēšanas un rediģēšanas man ir vēl lielāks respekts pret tiem youtuberiem, kuriem sekoju - tas nav tik vienkārši vai viegli kā izskatās. Ok, varbūt tiem, kas to dara jau kādu laiciņu un ir atkoduši, kas strādā un kas nē, kā visu apstrādāt tas vairs nesagādā problēmas, bet priekš manis, godīgi sakot, šis pirmais video bija tīrākais izaicinājums. It īpaši, jo pati esmu sev vislielākā kritiķe. Man šis video bija vairāk kā izaicinājums, uzdrīkstēšanās pierādīt pašai sev, ka es varu to izdarīt un, ka nekas slikts nenotiek, kad izkāpju ārā no komforta zonas. Kas zin, varbūt tieši šis ir sākums kaut kam jaunam un drīz taps arī citi video.  
Lai vai kā video nav tapis tāpat vien. Tagad norisinās blogeru konkurss kurā arī es ņemu dalību. Bet arī tev ir iespēja laimēt šo Maybelline The Nudes paleti, ja sociālajos tīklos (galvenokārt Facebook) dalīsies, atbalstīsi manu video! :) Vairāk informācijas Maybelline mājaslapā.
If you don't mind that the video is in Latvian, you're very welcomed to check it out 
as well ;) (every thumbs up will be appreciated!) / Uuun rekur arī video:
*Paldies Maybelline New York pārstāvjiem Latvijā par piešķirtajiem produktiem
You May Also Enjoy

10 comments:

  1. Looks great, good job on your first ever video! x

    ReplyDelete
  2. Tev izdevās! Tā tik turpināt! :)

    ReplyDelete
  3. Tagad arī es gribu to The Nudes paleti!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piedalies konkursā un varbūt tu to laimēsi :)

      Delete
  4. video skaists..... tavas spēles ar make up mani uzrunā...tā ļoti vienkārši... ja ir laika, taisi vēl.... ir ļoti forši...iedvesmojoši galvenokārt...pat man, kurš reāli nepērk kosmētiku, iespējams gribas šo paleti ha ha haaaaa....

    ReplyDelete