Maxfactor | Face Finity Primer

June 30, 2015



 The primer that does it for me.

MaxFactor Face Finity All Day Primer with SPF20
When you have an oily skin like moi, it's important to prime your base if you want your makeup to stick on your face a tad bit longer than just couple of hours. I've been using this MaxFactor primer for months now and I can't imagine my daily makeup routine without it anymore. The other day, when I was in a hurry, I forgot to put it under my foundation and in the middle of the day I didn't understand why did my makeup, the same one I did every day for the past week, was now sliding off my face? Until I remembered what I had forgotten to do. So the primer does work! I like how this primer doesn't feel too sticky and isn't too thick. And let's not to forget the beautiful glass packaging with a pump. One and a half pump and I'm set for the day. 
Do you use a primer?

Photos by me  
You May Also Enjoy

6 comments:

  1. Es par šo sāku lasīt labas atsauksmes ar vien vairāk! :) būs jāiegādājas. Patreiz mana grima bāze ir vai nu Nyx vai YSL viena mitrinoša- otra matējoša :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ir tiešām laba, man ļoti patīk :) kad beigsies noteikti iegādāšos nākamo. No NYX tev ir mitrinošā vai matējošā?

      Delete
  2. Papildus vēl arī SPF tā kā liekas, ka šī ir tik tiešām laba bāze. Zinu, ka daudzas youtube dāmas viņu slavē, tomēr es vairs neesmu tik ļoti tajās bāzēs, man tas liekas, kā lieks solis dažkārt, it īpaši ikdienā, bet iespējams, ja atrastu savu īsto bāzi, domas mainītu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man liekas, ka daudz kas arī atkarīgs no sejas ādas - vai ir tāda vajadzība, vai nav :)

      Delete
  3. Sveiki,

    Vai šo praimeri var nopirkt Rīgā?

    Paldies,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jā, jebkurā Drogas veikalā ;)

      Delete