My Red Lip Kit

January 26, 2015


I love a good red lip & I've found my perfect duo that makes it happen.
/MAC lipstick in Ruby Woo & Lip Liner in Cherry/
A red lip is not always the easiest thing to do, especially if you're a fussy perfectionist. But when you find the perfect products that make it a piece of cake, it changes everything. 
I've noticed that whenever I wear a red lip I get the most compliments. It is interesting to see how this bold color attracts other peoples eyes (did a little test yesterday while out and I did catch quite a lot people peeking/staring at me). And for some unknown reason even though it attracts peoples attention, when I have red lips on I feel more confident and maybe a little bit powerful. I don't know how to precisely explain this, but I love the feeling. 
So about my kit - I use MAC's lipstick and lip liner. Of course you can just use the lipstick, but the lip liner makes it so much easier to not go out of the lip border and it does help the lipstick to last longer. And it is true - MAC's lipsticks and lip liners longevity is amazing! Before writing this I decided to consciously test if for a day so I could give the best review. Well the lip liner just glides over your lips and sometimes you could also use it as a lipstick if you want (note to myself - test it), so there is no problem with the contouring. And the lipstick, oh where do I start my praise song? It is matte, it is pigmented, it stays on even when you drink or eat and needs only a little bit of touch up or even none. It's one of those amazing lipsticks that you can put on, go out and not worry or check yourself in every reflection to check if it's in tact. I put it on at around 1pm and by 10pm, before taking them off with eye makeup remover, they looked almost just the same like they did after putting it on (and yes I did eat and drink throughout the day, if you were wondering).
What is your favorite lip product? How do you feel about red lips? 
You May Also Enjoy

16 comments:

  1. Ļoti skaists tonis. :)
    Neesmu mēģinājusi MAC lūpu krāsas, no sarkanajiem man ir tikai Essence. Vispār esmu YSL lūpu krāsu fane, klājas kā sviests. Pārsvarā izvēlos spilgtus ogu toņus, tie man piestāv labāk nekā sarkanie. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies! Drīz laikam būs jāatrod kāds jauns tonis, lai šis neapniktu :)
      Pamēģini ;) Viņas tiešām ir ļoti labas, iesaku.
      Man arī ļoti patīk berry toņi! Patiesībā sāku ar viņiem eksperimentēt un tikai pēc tam nonācu pie sarkanā :)

      Delete
  2. Man beidzot jāsaņemas un jāaiziet ne tik apskatīt, bet kārdīgi izskatīt un izvēlēties sev toni no MAC, lai var bezrūpīgi skriet cauri dienai. Starpcitu, piekrītu par to fantastisko sajūtu, kad uzkrāsotas lūpas, man šķiet, ka tas ir diezgan loģiski, ka cilvēki pievērš uzmanību - tu taču izstaro pārliecinātību! ;)

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jā!!! :) Noteikti ieliec savā to-do! Varēsi notestēt lūpukrāsas noturību ar saviem kulinārijas gardumiem! :)

      Delete
    2. Ha, nu tas nenāksies grūti! Starpcitu, kā ir ar zobu situāciju? Man šis process vienmēr licies ļoti mistisks, jo, ja es sāku smieties, zinu, ka kaut kas paliks uz zobiem. Varbūt MAC ir arī super nesmērējošā opcija? :)

      Delete
    3. Man ar pārējām arī tāda pati problēma, bet ar MAC vēl nekas tāds nav gadījies :) patestēju pat uz baltas kafijas krūzītes - lai atstātu kārtīgus lūpu krāsas nospiedumus tiešām ir ļoti jāpacenšas ;)

      Delete
  3. Fantastiski...un zinu par sajūtām un apkārtējo skatiem... latvijā izteiktāk.... sarkana lūpu krāsa patīk, bet sarkanu man īpaši matētu negribas... un nav īsti ikdienas...varbūt vasarā uz pludmali 😃 ja ikdienainizvēlos košas lūpas, tad vairāk plūmju merlot brūnas....

    ReplyDelete
  4. Ļoti skaisti foto!
    Man sarkanās ir mīļākās lūpu krāsas, ja esmu glīti uzkrāsojusi lūpas, uzreiz ceļas pašapziņa un gribas darīt lielas lietas, haha!
    MAC lūpukrāsas noteikti ir manā wishlistā, jāgaida algas diena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ļoti liels paldies! :)
      Yes, man tieši tas pats!!
      Noteikti nenožēlosi ;)

      Delete
  5. Izskatās lieliski, un noteikti Ruby Woo ir tas tonis, ko kāro ikviena sarkanu lūpu cienītāja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies! & jā, man liekas, ka tas ir labs starta punkts sarkano lūpukrāsu piedāvājumā :)

      Delete
  6. Mac Ruby Woo jau ir klasika, lai gan pati neesm to iegadajusies. Un tiesi ka tev visvairak sanemu komplimentus ar spilgtam lupam.
    Lupurkasas ir mana vajiba ir loti jaaturas, lai jaunu nenopirktu. Liekas, ka vajadzetu pietikt, bet to tonu tomer ir tik daudz. Sobrid loooti iepatikusies ir Revlon colorstay moisture stain 005 Parisian Passion; mitrinosa, klajas viegli vai viena karta vai intensivak divas un izskatas skaisti pat kad dienas gaita pazud no lupam, paliek loti ksaists stain uz lupam. Ne visas lupukrasas dienas gaita skaisti izzud citas paliek ka lupu kontura un tas ir no no. Lupukrasa, manuprat, ir tik sieviskigi.
    Ramona

    http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie/

    ReplyDelete
    Replies
    1. He, es kā reiz šodien neplānoti iegādājos jaunu toni :D

      Delete
  7. Replies
    1. ir! :) tā lūpu krāsa vispār ir kaut kas fantastiski brīnišķīgs!

      Delete